Tuesday, January 17, 2012

sıkıcısın ya da sıkıntılardayım

...bilemedim. ama birşey beğenemedim bu ara. sadece şey diyeceğim, bir iki bölümünü izlediğim (ve sıkıldığım) şu wild romance dizisinde bizim buralardan bir müzik giriyor sanki şapşal anlarda. allahım bulamadım hangi şarkı, ama çok bildik -ya da feci andıran- bir şarkı, türkü, bir müzik işte..


bunun dışında.. çay üzerine kitaplar okuyup dururken filmlere de bir göz atayım diyip, şunu gözüme kestirdim ama baktığım iki-üç sitede ve kütüphanede yoktu. fragmanı hoşuma gitmişti oysa ki, sankim bir asya usulü "little miss sunshine"..

(belki de değildir,kim bilir...)
(kim bilir?)




öylesine, kendime not gibisinden... boş vakit denen şeyle karşılaştığımda aramalık olsun..








"boş vakitlerinde ne yaparsın"
hafiften sinir oluyorum "boş vakit" tanımının iş/okul dışındaki zaman olarak algılanmasına, oysa bir insanın ilgi duyduğu şeylere ayırdığı vakit "boş"tan sayılmamalı... okula,işe,hobilere, kendime-etrafımdakilere zaman ayırdıktan sonra geliyor bana göre "boş vakit" ki 24 saatlik sistemde son bir kaç aydır bulamıyorum kendisini o apayrı


...diyip apayrı bir konu, bşa geri döneyim. sherlockun ikinci sezonu ne güzel başlamış öyle

2 comments:

  1. yeni bir habermis gibi solemeyeyim ama filmin torrent linkleri var.
    http://thepiratebay.org/torrent/6683494
    gibi mesela..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne de güzel leb demeden leblebiyi anlayan insanların varlığı :)

      Delete