Saturday, February 4, 2012

you can't kill an idea, can you?

bu ara pek yoğun geçiyor, öyle ki sherlock un son bölümünü bile anca izledim! (tamam o koşturmacada unutmuştum, bunun da etkisini inkar etmeyeceğim bu "anca" nın içindeki)

polisiye ya da sherlock holmes fanı olmamıştım hiç ama öyle güzel ayrıntıları vardı ki steven moffatın sherlock unun; o tipik, tüm hikayesini bildiğimiz sherlock holmesü öyle güzel bu zamana geçirmişler, karakterleri olayları öyle güzel öyle zekice birleştirmişler ki sevemeden, izlemeden ve herkeslere önermeden edemedim. 




sherlock u canlandıran benedict cumberbatch'ı seksi, süper falan bulanlar olmuş, oyca bence "brain is the new sexy"ye cuk oturan bir tip senaryoyla beraber. 





konusunu falan sorup da hiç kalbimi kırmayın.




dört gözle beklenmiş bir cumartesiyi bilgisayar başında geçirmek zorunda kalmış bendenizden sevgilerle.. 


-kabul çok saçma bi bitiriş oldu-
-bir ekleme daha aklıma sonradan gelen: şurada kamera arkası/fikrin nasıl çıktığı gibisinden bir bölüm var altyazılı,pek güzel pek güzel-

2 comments:

  1. Şu kamera arkası linki için bin defa teşkür ediyorum! Bana İngiliz olsun:) Burcu tırt için CAPON neyse, benim için ingiliz odur:)

    Kadının vücut ölçüleri neydi öyle ya ip gibi, allahsız nasıl da zayıf

    ReplyDelete
  2. sherlock da ne bakış atarmış yalnız :)

    ReplyDelete