Monday, February 20, 2012

KMT! "ölümsüzlük keşfedildi... duymadınız mı?"

bu ara kendimce kayda değer birşey izlemedim, çok da vaktim yok ama şimdi aklıma gelip saate bakınca burada da bahsedeyim dedim. "kurtulun makinaları taşımaktan!"



demirhan baylanı severim ben. şarkıları, orjinal-aykırı fikirleri, yazıdaki eğlenceli dili... konserlerine denk gelememiş olsam da eminim orada da eğlendiriyordur, böyle bi güven var içimde.


neyse; saate bakmışken dedim... kendisinin yeni albümün hemen akabindeki yeni projesinden, hikayesinden (romanından?) bahsedeyim dedim de demirhan baylanın ağzından şimdilik bilimkurgu, eleştirel, felsefik ama eğlendirici yanı da bulunan bir gelecek hikayesi diyebileceğim her pazartesi gece 12de 10 dakikalık bir bölümü yayınlanan,  biryerlerde (nerede olduğunu hatırlamadığım yerlerde) 60 bölüm olacağı aklımda kalan ve bu 60 bölümde neler çıkacağını bilmediğim bu hikayeyi de dinlesin insanlar istedim
almancadan sırf bu yüzden nefret edebilecek hale gelmişken bizzat kendim cümleyi çok gereksiz yere uzatmışım, ama şimdi kesip bölemedim, direk link vereyim konuyu kapatayım daha abuk sabuk cümleler kurmadan. zaten bir saat sonra üçüncü bölüm yayınlanır herhalde  http://demirhanbaylan.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment